Schoonmaak- bedrijf voor overheid en non-profit

De gebouwen van publieke organisaties hebben vaak ook een functie buiten de ‘normale’ kantoortijden. Dit vraagt om een flexibele houding van het schoonmaakbedrijf. Dit is tenminste onze ervaring. Wij doen relatief veel schoonmaakwerk in gemeentehuizen, buurthuizen en wijkcentra.

En telkens passen we ons programma aan bij de aard en de wensen van de organisatie. Een keertje extra komen of een dagdeel ruilen omdat dat zo uitkomt wegens een jubileum of een verbouwing; het moet allemaal kunnen in de relatie die wij met onze klanten onderhouden. Maar… nóóit ten koste van de kwaliteit.

(Semi)Overheid

De regels volgen, tenzij het anders moet

Aantoonbaar kwaliteit leveren betekent dat je goede afspraken maakt en alle werkzaamheden vastlegt in een protocol. Maar het betekent niet dat dit protocol een heilig schrift is. Je moet er ook van af kunnen wijken. Als er bijvoorbeeld sneeuw ligt of er zijn werkzaamheden in de straat, dan is het eenmaal per week reinigen van de entree niet voldoende. Dan moet je als schoonmaker zelf het initiatief nemen om van het protocol af te wijken en de droogloopmat bij de voordeur een keer extra te reinigen. Dan sla je het stofzuigen van de vergaderzaal maar een keertje over.

Niet alleen bezig met geld verdienen

Natuurlijk, CaterClean is een commerciële organisatie. Maar als puntje bij paaltje komt, willen we vooral prettig werken. Daarom werken wij ook graag met overheidsorganisaties samen. Daar geldt nog de menselijke maat, en is respect voor de inzet en het werk van onze mensen.

Direct contact?
Bel 020 - 3 555 999
of vul onderstaand formulier in

Kwaliteit zit tussen de oren van de klant

Onze kwaliteit zit hem vooral in de samenwerking. Onze medewerkers spreken allemaal Nederlands of Engels. Wij werken veel met mensen uit Midden Afrika, zoals Ghana. Zij hebben dezelfde mentaliteit als wij. Dit maakt het overleg gemakkelijker. Daarnaast is er een kwaliteitsmedewerker die niets anders doet dan panden nalopen en controleren of het werk goed gedaan is. Deze medewerker is ook een eerste aanspreekpunt voor een klant die niet tevreden is of eens iets bijzonders wil. En die uit kan leggen waarom de entreehal voorrang kreeg boven de vergaderzaal.

Bent u verantwoordelijk voor het schoonmaakwerk bij een gemeente, buurthuis, sportaccommodatie of andere (semi)overheidsinstelling en geïnteresseerd in onze persoonlijke en flexibele aanpak? Neem dan nu meteen contact met ons op!